onsdag 2 mars 2016

Att vänta lite...


Jag väntar och jag längtar lite eller rättare sagt mycket. 
Min familj är nere i Södra Europa närmare bestämt i Spanien på träningsläger och har varit borta i drygt en vecka nu. 
Men snart så är väntan slut och vi är åter ett. Känns väldigt skönt. 
Fast jag har njutit och jag njuter fortfarande av att vara alena bara jag, doggarna och pippisarna.





Våra djur som är våra livskamrater står mig otroligt nära. 
Jag ömmar för var och en av dem som enskilda individer och dom är så roliga.
Bjuder på sig själva och är väldigt personliga.




Jag är glad att jag har dom alla! 
Men att vara ensam är inte för mig, jag blir halv när min familj är borta för länge. Lite lagom så där är ju perfekt.






På onsdag fyller minstingen i familjen 14 år. Jag längtar att få skämma bort honom lite.
En smoothie på sängen med några paket och lite sång. 
Några pussande doggar och dagen blir förhoppningsvis helt fantastisk för honom.



Jag har tagit mig tid att läsa igenom en massa bloggar som jag inte har besökt på så länge.
Roligt att blicka in och se vad som händer.



Nu ska jag sätta mig att jobba lite samt förbereda kursen som jag ska hålla på lördag. 

 Vet Ni... det är fantastiskt att jag har fortfarande besökande på min sida trots att jag inte 
uppdaterat den på så länge. Helt makalöst och så blir man lite varm i hjärtat!
Tänk att det finns dom som fortfarande snuddar vid min blogg då och då ;) - tack snälla!

Varmvarm kram till Er alla!

//BeA



3 kommentarer:

  1. Härligt att de snart är hemma. Tänk att han redan är 14. Jag tror att han var 10 när jag lärde "känna" dig! Herregud vad tiden går.

    Du finns fortfarande med i min blogglista så det är klart att man kikar in :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå Lena du är alltid så omtänksam och go!!! Ja tänk vad tiden går... hur fort som helst! Så roligt att höra från dig! Kramen

      Radera
  2. Har kvar din blogg i min lista och längtar efter varje inlägg. Jag gillar ditt sätt att skriva och dina bilder är alltid underbara!

    Kram på dig! <3
    //Bellan

    SvaraRadera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...