fredag 25 juli 2014

Saknad...


Jag har haft en saknad efter min egna sida.
Den sidan där jag kan skriva mina tankar och känslor utan att behöva stå i fokus
som "mamma i crossvärlden".
Jag känner mig glad och lättad att jag hittat tillbaka hit.
Här där jag kan forma mina ord och funderingar.
Jag är ju en sån som funderar mycket.
Som gärna diskuterar livets mening och vad vi gör under vår livstid för att
förbättra för oss själv och för andra.
I min värld går livet ut på att vara snäll och ödmjuk.
Att vara lyssnande och kärleksfull.
Jag menar inte att livet består av att lyssna på andra enbart.
Men träffar du en likasinnad som dig själv så är ju lyckan gjord och energin flödar
till ditt hjärta på ett annorlunda sätt.
Alla möten är energiberikande.
Men vissa möten är mer än andra.
Själsfränder...

Vissa stunder jag har är allvarliga... fundersamma


Ja jag är en sån som klurar mycket mellan varven.

Vad jag klurar på?

Tja det kan vara allt från livet till döden till rätt val till möten .... allt

Men sen är jag så tacksam över att jag älskar att skratta.
För vet ni...
Livet är humor!

Kanske har någon här saknat mina ord och det vore ju jätte kul.
Det är svårt att veta... 
Men jag tror mig har hittat hit igen - till Det skrivna ordet!

Kram från mig!




8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så kul att du är tillbaka! Klart du är saknad!
    Vacker bild, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Heeeej! Vad roligt att du är tillbaka! Har saknat dig här!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Så bra att du hittat tillbaka hit för jag har saknat dina ord. Kram till dig min sköna <3

    SvaraRadera
  5. Woieeeee Kramen till dig Åse <3 :D

    SvaraRadera
  6. Och nu hittar jag också tillbaka hit, glad över att finna nya ord skrivna av dig ♥

    Kramar ♥
    //Bellan

    SvaraRadera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...