söndag 10 maj 2015

Konsten att bli grå


Som jag nämnde tidigare så har jag valt att sluta färga mitt hår.
Men jag kanske får ta tillbaka mitt beslut till viss del.
Jag måste nog lägga i lite slingor för att liva upp håret lite.
Jag önskar att det fanns en frisör här i Västerås som är kanoners på grått hår.
Men jag har inte funnit någon än.

I mina tidigare år har jag varit anti långt grått hår - men man är ju inte 
sämre än att man kan ändra sig.


Jag tycker det är väldigt vackert.
Har man markerade ögon och fräsch hud så - go for it!

Just nu så öser regnet ner och vi sitter i bobilen i Hagfors.
Lite mysigt är det när det regnar.
Framför allt när man får sitta inne och kura.

Nu ska jag sippa lite på min kaffe och kika på regnet!

Ta tillvara på dagen!

//BeA





2 kommentarer:

  1. Jag tänkte också skippa att färga håret nu när det börjar komma fler och fler gråa strån. Men jag tänker nog liva upp det gråa med svarta slingor. Tänk dig ett helt grått hår och sen svarta slingor här och var.... originellt kanske, men då får det vara så för jag tänker testa iaf. :)

    Kram på dig bästa BeA och ha en fin dag! ♥
    //Bellan

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du skriver det. Jag har också tanken på slingor mörkbruna/svarta så man livar upp lite! Det är alltid så trevligt att höra från där kära Bellan! Varm kram!

    SvaraRadera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...