lördag 20 juli 2013

Det är en ny början...

Hej!

Välkomna till mig och delar av mitt liv i bilder och ord.

Något som ligger mig otroligt varmt om hjärtat är möten med människor.

Människor som har tid, som har intresse och som är observanta.

Dessa människor är sådana som kommit en bit på väg i sin egen utveckling.

För livet är ju utveckling och kunskap.

Livet är ödmjukhet och skratt, kärlek och värme.

Och här... här är vi alla lika, men på olika sätt.

Vi har ett bekräftelse behov, vilket faktiskt är en del av vår överlevnad.

Jag vill att Du, just Du som läser dessa rader ska veta att just Dina ord och Ditt leende

är viktigt för så många du möter.

Vi har alla en uppgift att fylla och jag vill dela med mig av min.

Därmed hälsar jag Dig Välkommen till Mina ord och önskar att jag kan ge Dig

en feedback till Ditt liv, Dina ord och Dina mål.

Vi har en uppgift att fylla... Du & Jag!






8 kommentarer:

  1. Hoppsan! En nystart här... Kul att du är tillbaka med dina ord, för jag har saknat dem. De betyder mycket för mig och säkert många andra ♥

    Tack för kommentaren inne hos mig! Det var det värsta vad världen är liten, som du skrev. Där ser man.... vägarna korsas på ett förunderligt sätt här i bloggvärlden! Men visst är det kul, intressant och berikande!

    Kram på dig bästaste BeA ♥
    //Bellan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara Bellan!!! Glädjen finns i mitt bröst av dina ord!! <3

      Radera
  2. Välkommen tillbaka!

    Du är saknad, dina ord, din klurighet, din eftertänksamhet, din positiva utstrålning.

    Bamsekram till dig från mig :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå Marie... gisses jag blir så varm!! Tusen tack!

      Radera
  3. Svar
    1. Lotta... snyft så tacksamt glad jag blir!! :-D

      Radera
  4. Har ju också saknat dig ♥ kram från Stockholm/Ammis
    www.meandlotus.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå Tack Ammis!!! Det är ju ömsesidigt... så jag läser och läser <3 hos dig!!

      Radera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...