måndag 22 juli 2013

 Bron över till andra sidan

Hur är det egentligen... finns det en bro över till andra sidan?

Ja hos oss finns det då helt klart!

Jag tar bron över varje dag när jag går till jobbet eller ska in till stan.

Jag är väldigt glad över "våran oranga" bro som kan lyfta oss över vattnet 
och erbjuda så många möjligheter.
Idag lyser solen här i lisan och vi ska packa badkläder för att njuta av lite värme och se "andra" bada.
Ja jag är en riktig badkruka jag!
Jag måste även få säga...
Jag trodde inte det fanns några kvar som läste min blogg eftersom jag inte vart här på länge.
När jag går in och kikar nu och bestämt mig för att fortsätta så finns vissa av Er kvar!
Ni har verkligen satt spår hos mig och jag är varm i hjärtat!
Nu gör vi dagen med glädje!!



6 kommentarer:

  1. Men Åh du är tillbaka, jippi vad glad jag blir <3 Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Det finns en bro eller i alla fall alltid en möjlighet att ta sig över, förbi, runt om, under eller rakt igenom.

    "Titta efter möjligheter istället för hinder"

    Ett av alla mina motto :-)
    En del säger att man bara kan ha ett motto, men jag samlar på mig olika motto för olika tillfällen. Vilket jag tycker är bra för då kan man alltid hitta något som passar för tillfället.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har så rätt Marie! Det är så många som väljer att se hinder i stället för möjligheter eller lösningar... hoppas jag alltid kan hålla fast vid den inställningen att "bron" finns där!!! Kraam till dig!

      Radera
  3. Klart jag finns kvar här! När det fanns en bro som gjorde att vi hittade varandras bloggar.....

    Kram, kram <3
    //Bellan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa Bellan, så är det ju!! Och vet du... "bron" är ingen tillfällighet!!! <3 Kraaamkram

      Radera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...