torsdag 19 september 2013

moi moi et moi...

Detta är jag


Å jag 


Ja jag igen


Näää men titta igen... Jag ju


Tittut... 

Så ... då är det väl en egoboost... 

Men egentligen handlar det om .... hur ända in i häcklefjäll 
lyckas alla snygga bloggerskor ta sina tjusiga pics på sig själva????

Jag tappar lusten och detta är resultatet helt oredigerat, punkt!

Vad ska vi prata om idag då?
Har det hänt något roligt på sista tiden?

Ja jag kan berätta att jag har faktiskt bett om nya vänner och bekantskaper i mitt/vårt liv.
( för det är ju jag som vill det :-D och min livskamrat han är så social så han hänger liksom bara med )
Människor/vänner som har samma intressen och är goa och glada!
Det här ska ni veta är jätte spännande!
Plupp, så kom dom in i vårt liv.
Vad vill jag säga med det här??? 
Undrar ni säkert!!!
Jo ta vara på era önskningar dom är hörda och lyckas ni se till att ni finner er på 
den "vibrations nivån" av det ni sänder ut så är "önskan ett faktum".
Jag har äntligen äntligen förstått vad det handlar om.
Jag är så himla jäkla lycklig och glad och tacksam och och jaaa....
Det här är ett ämne för mig som är outtömligt och ligger mig varmt varmt om hjärtat!

Kom ihåg... önskan - tanken- känslan ...
Den finns precis ovanför dig - du (jag) bestämmer för du (jag) har ju faktiskt valt det liv vi lever!

Så enkelt är det!

Kramelikraaam 



4 kommentarer:

  1. Så var det det där med tankens kraft igen då. Helt klart användbar!

    Ha en härlig helg.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Exactamento! Precis så är det!

    PS. Tycker att du är minst lika tjusig och chick som.......ja, vem du nu än tänker på och jämför med. Dessutom är du dig själv och det är det vackraste som finns. DS.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja tanken och inställningen till livet är viktig. Bemöt livet positivt så blir det lite bättre även i jobbiga stunder.
    Kram

    SvaraRadera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...