måndag 30 september 2013

Runt hörnet...


Vad finns runt hörnet tror ni?

Jag har några önskningar som ska finnas runt hörnet och jag vill att dom ska bli sanna och dom ska bli
sanna för jag vill att dom ska bli sanna 
och om man vill något - har jag fått höra - då blir det så!!

Ååå vad jag känner mig privligerad!
För jag vill!!

Har ni önskningar som ni vill ska slå in?
Något som ni bestämt att så ska det bara bli!

Ha det!
Ni måste ha det!
Fokus på vad vi vill!
Det ger utdelning!

Nu ska jag packa ihop i lisan och be ge mig mot staden.



5 kommentarer:

  1. Gaaah, vilken snygg pall! Var är den ifrån?!

    Nope, jag är dålig på önskningar och drömmar. Värdelös rent av. Måste träna.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Festlige Gustav :)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild! Den passar så bra till din rubrik och din text :)

    Ha det bäst du fina och goa!

    Kramar från Bellan ♥

    SvaraRadera
  4. Ja vad finns runt hörnet?
    Jag vet faktiskt inte. Just nu är jag i en stund i livet där jag bara försöker vara öppen för vad det än kan finnas runt hörnet.

    SvaraRadera
  5. sötaste där runt hörnet. Klart jag har önskningar som finns runt hörnet, vill man så kan man. Kram till dig.

    SvaraRadera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...