söndag 28 juli 2013

Schema...



Följer man schema... är man så strukturerad att man följer ett dags
schema?





Innan vi hoppade in i bilen så säger min man till mig:

- Har du tagit: plånbok, kamera, telefon .... ja allt du behöver ha med dig?

Mmm... svarar jag och hoppar in i bilen.


Och bilen rullar ut på våran grusväg i lisan, min man gasar mjukt och vi tar oss framåt.

Sitter och småpratar lite och.. och... en liten bit längre ner på grusvägen... så


: - Jag glömde min telefon!!! 

Vet ni.. ibland får jag bara spunk på mig själv.

Jag lär mig aldrig.

Det är då min man säger:

- Du måste ha den där checklistan varje gång du ska någonstans.

 Det blir mycket enklare då gumman!

Sucken!!


Hur som helst så överlever man utan mobil och vi hade en trevlig dag på
Leksand sommarland.


Barnen var nöjda och vi fick lapa sol och chilla.

Inte dumt alls!









6 kommentarer:

  1. Hihi, så kan det gå. Bra med tålmodiga män!

    Men du hade ju kameran med dig. Härligt att ni fick en bra dag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Haha, det där känns ju igen ;)

    Spunk, nä kram på dig sötaste <3

    //Bellan

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig ;)

    Vi har åkt tillbaka några gånger om jag säger så.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag ni fick även om telefonen fick vila hemma. Kram till dig min sköna böna

    SvaraRadera
  5. Det är ganska skönt att vara utan mobil ibland tycker jag. Att slippa vara så tillgänglig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rainha... Vad Roligt att Du är tillbaka också!!!! Kram :-D

      Radera

Att vara mamma...

att älska  att finnas att skapa trygghet att göra sitt bästa att vara snäll Hon är min enda dotter i en skara av 4 egna född...